reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Svátek

Martin Svátek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý necháva za seba rozprávať svoje texty, činy a myšlienky... preto vás nebudem obťažovať opisom mojej osoby, názor si spravte sami. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Bojovanie zo snom

Martin Svátek

Bojovanie zo snom

Pokiaľ vás voľakoho zaujíma, čo sa so mnou deje v poslednej dobe (za posledné tri, týždne) tak si môžete prečítať takýto neosobný opis udalostí v mojom živote

  • 16. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 343x
  • 1
Panta Rhei - Všetko plynie

Martin Svátek

Panta Rhei - Všetko plynie

Zaujímalo ma, že prečo mám občas sentimentálny pocit vrátiť sa k bývalej, do starej školy alebo na miesta na ktorých som už bol. Táto myšlienka je výsledkom môjho rozmýšľania. Prajem príjemné čítanie ;)

  • 20. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 339x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu